survivoronline

četvrtak, 06.09.2007.

Četvrta epizoda

Sada su u tijeku prijave za Online Survivor 2. Klik za prijavu!
U ovom postu slijedi priča iz prošlogodišnjeg Online Survivora.


UVOD (sažetak prethodne epizode)
U prethodnoj smo epizodi saznali da Adrian odustaje od igre, no dogovoreno je da mu se ipak ostavi pristup igri, što znači da ga mora njegovo pleme izbaciti na Vijeću, te da on neće biti automatski izbačen.
Super dramatični potencijalni zaplet s izmjenom plemena nikad nije ostvaren jer je zamjenu nesvjesno jedino prihvatila Silicana istaknuvši svoje nezadovoljstvo plemenom. Obzirom da nije bilo osobe iz Meshe koja je također željela u drugo pleme, razmjena nikad nije ni ostvarena.

Treće natjecanje bilo je podjeljeno na 2 dijela. Prvi je dio uključivao preslagivanje slova kako bi se dobio ispravan link na internet stranicu gdje se nalazi drugi dio natjecanja.
U Meshi nisu znali kako doći do rješenja, pa su čekali istek prvog roka, kada će dobiti rješenje prvog dijela, čak i ako ne otkriju ispravan link samostalno.
S druge strane, u Hetepu je Silicana vrlo brzo pronašla ispravan link i tako svoje pleme- Hetep, stavila u gotovo pola dana prednosti ispred Meshe jer su oni imali više vremena za napraviti što bolji rezultat u drugom dijelu natjecanja.
Drugi dio se sastojao u igranju online igrice koja uključuje mužnju krava, što nisu svi igrači shvatili kao pretjerano ozbiljan zadatak. Drugi dan natjecanja su samo stizali sve bolji i bolji rezultati od igrača, te su se stalno izmjenjivala plemena s najvišim rezultatima. Pred sam kraj igre vodio je John s rezultatom od 5050 bodova. Baš kada je djelovalo da će Hetep napokon osvojiti natjecanje i imunitet, u zadnjim je satima dvodnevnog natjecanja Schoko poslala pobjednički rezultat od 5065 bodova i time osigurala treću uzastopnu pobjedu svoga plemena.

U Ispovijedima se vidjelo kako u Hetepu ne primaju najbolje poraze, dok se u Meshi pričalo i o slijedećim fazama igre. Također, otkriven je zanimljiv odnos između Silicane i Poison, u kojoj Silicana pokušava manipulirati s Poison kako bi ju uvjerila da ne može vjerovati dečkima u svom plemenu, s kojima se zbližila. Na Vijeću je tako Silicana u tajnosti dala glas protiv Poison, kako bi ona mislila da je taj glas stigao od Majstora i Johna. Glas, iako pročitan, nije imao nekog utjecaja na rezultat tog Vijeća, pa je tako ispala još jedna neaktivna osoba iz Hetepa- Cersei. To je bila posljednja neaktivna osoba iz Hetepa. Uskoro će se morati smišljati novi razlozi za izbacivanje iz igre, osim neaktivnosti.

RAZGOVORI
Svi su igrači dobili pitanje da komentiraju sve druge članove iz plemena. Pa pogledajmo neke isječke koje su rekli, obzirom da u odnosima igrača leži cijela strategija i odlučivanje o glasovima:

EVE:

FOBOS&DEIMOS - pa inače mi je frendica i nebi štela komentirati... trudi se kao i svi mi
KRISTINA - dosta joj je stalo do pobjede... ima onaj pravi natjecateljski duh
RAINBOW IN THE DARK - pa isto kao i Kristina
SCHOKO BON - isto kao i Rainbow, hehe


FOBOS:
ADRIAN - Dobar je dečko... Niš protiv njega, samo kaže da navodno nema vremena baš za igru, pa na neki način i smeta...
EVE - Ona je moja najbolja prijateljica tak da smo si super...
RAINBOW IN THE DARK - Također super cura... I s njom sam si dobra...
SHOCKO BON - Ona mi je genijalna... Svaka joj čast fakat se cura trudi oko svega ovoga... Znamo popričat!


KRISTINA:
adrian- ok decko. Znam ga samo preko bloga
eve- dobra sura. Cujemo se nekad preko msn-a
fobos- super curka. Isto se znamo cut prek msn-a
rainbow- cura je dobra al ju neznam baš kao druge


RAINBOW:
ADRIAN - cujemo se povremeno preko msn-a; djeluje simpaticno, ali se na forumu uopce ne pojavljuje i ocito ne sudjeluje u natjecanjima; po meni jedan od kandidata za vijece
EVE - ok cura, povremeno sudjeluje u natjecanjima; meni "osrednji" clan plemena; zasad ju ne bi izbacila, ali ne bih se ni usudila reci da ju necu uskoro izbaciti; moje mišljenje o njoj nije do kraja formirano, tako da je najvažnije što ce se još dogadati
FOBOS&DEIMOS - simpaticna cura; pricale smo i preko msn-a; imam dojam da je malo zaigrana, ali ima volju sudjelovati u natjecanjima i više-manje sudjeluje; po meni jedna od boljih tj korisnijih clanica plemena
SCHOKO BON - nadragocjenija clanica plemena; trenutno je ona zadnja osoba koju bih nominirala, puno trud ulaže u natjecanja, izvrsno se snalazi, voljna je pomoci drugima


SCHOKO:
ADRIAN-malo me živcira kaj ga nikad nema, jer kao "nema vremena", ali je zapravo stalno na netu, i to na nekom svom forumu.Nije mu previše stalo do opstanka i ne trudi se previše. Ali s druge strane, strateške, to mi ful odgovara, jer ćemo ga vuć sa sobom dok nam paše, a kasnije će ga se lako biti rješit...
KRISTINA -s njom sam možda i najbliža, vidim savez, i to do kraja.
RAINBOW IN THE DARK -dosta mi je ok, ima dobre komentare, zabavna je, ali i pametna, barem mi se tako čini. No, zasad je ona u idealnoj poziciji, nije agresivna(nema je stalno), a aktivna je, simpa i pametna.
ZLO -isprva antipatična, čak me je bilo pomalo strah jer je otvorena i bistra, čak mi odgovara kaj je nema


MAJSTOR:
JOHN CONSTANTINE-lik sa foruma, ne čini mi se loš
POIOSN IVY-dosta komuniciramo preko icqa, dosta nam je pomogao taj programčić u zadacima
SILICANA-instalirala je icq, ali se skoro uopće ne čujemo...
YARO-s njim se već da malo komunicirati, ali jako malo...


JOHN:
MAJSTOR OS – dobar, poneki razgovor, ali smo pričali viceve na početku
POIOSN IVY - slabo
SILICANA – iritira me one brojke, mislim da ipak nije greška, nego tako namjerno piše
YARO – s njim sam sada počeo surađivati


POISON:
John- mislim da tu ne postoji odnos.zbog cega mi je zao.decko se cini stvarno pametan,ne znam zasto,takav dojam ostavlja na mene...
Majstor_os- s njim sam ostvarila najveci kontakt, preko icq-a i sms poruka...pricamo o svemu i svacemu,ne samo o opstanku.. Mozda sam se zeznula i povjerovala an slijepo,ali ja mu vjerujem..
Silicana-cura je ok,ali opet s druge strane,na neki nacin se uzasno boji za svoj odlazak iz plemena,jako... decki ju bas ne vole,osim yare,koji je mladji i boji se da ne bude izbacen,pa se skompao s njom..pokusava uci u savez sa mnom i non stop mi ponavlja da su majstor i konstantin u jednom svom savezu.. ne znam,ne vjerujem joj...prvi kontakt sam ostvarila s majstorom i zbog toga vjerujem vise njemu nego njoj.
Yaro-sitno smo pricali dva puta preko msn, nismo se pronasli...


POŠTA #04
Sada treba krenuti na jedno putovanje
Svako pleme bira 4 igrača jer je jednih manje.
Pređene korake brojat treba znati
No ima i drugog načina koji vrijeme skrati.


Time se istaknula i zanimljivost vezana za broj igrača u igri. Naime, Hetep ima samo 5 igrača, a Mesha čak 8. Za ovo natjecanje su prije početka oba plemena dobila zadatak da pošalju imena 4 osobe koja će sudjelovati na ovom natjecanju, dok će ostali „pauzirati“. Bitno je da iste osobe ne mogu pauzirati dva puta za redom, što znači da će Mesha možda uskoro morati igrati sa neaktivnim igračima u svom plemenu, kojih se nije imala prilike riješiti na Vijećima.

Zanimljivo je da niti jedno pleme nije poslalo imena svojih 4 igrača, jer je svima bio problem istupiti i dati odluku samostalno. Obzirom da je obavijest o natjecanju objavljena u kratkom roku, valjda se nisu ni svi stigli okupiti i dogovoriti. Tako je voditelj odabrao članove.


NATJECANJE #04
Svaki je igrač (od 4 igrača u plemenu) dobio preko privatne poruke sliku tablice sa gradovima i pripadajuću boju. Tablica je bila 4x4, na svakoj slici po jedan grad, ukupno 4 tablice. Na svakoj je tablici za svaku boju bilo prekriženo 3 gradova (ukupno 12 prekriženih gradova). Tako je svaki igrač imao svoju boju na umu i prolazio kroz sve 4 tablice i eliminirao svaki grad koji je prekrižen njegovom bojom. Nakon što igrač pronađe 12 gradova koji nisu njegovi, onda zna kojih 4 jesu njegovi. Cilj igre je da svaki igrač pošalje kao privatnu poruku konačni rezultat, kolika je udaljenost u kilometrima od prvog do drugog, drugog do trećeg i trećeg do četvrtog grada. Na igračima ostaje odluka na koji će način otkriti udaljenost tih gradova, ali su uz svoje rješenje morali i priložiti izvor iz kojeg su ponudili rješenje. Stoga, pogađanje rezultata (čak i da je točno) nije bilo moguće.

Igrači su si naravno, smjeli pomagati unutar plemena, ali jedan igrač nije mogao slati odgovor umjesto drugog. Tj. ukoliko jedan igrač nije prisutan, tada nitko iz plemena ne može nadoknaditi taj zaostatak.
Obzirom da ukoliko nema samo jedne osobe, onda niti jedan od igrača ne može nastaviti natjecanje, onda je ponuđena opcija da cijelo pleme primi poruku (sa slikom i bojom) od igrača po izboru, no zbog toga će im se oduzeti sat vremena od rezultata. Ta je opcija trajala samo sat vremena od početka natjecanja, tako da se moralo brzo reagirati i dobro procijeniti na koje članove plemena možeš, a na koje ne možeš računati.
Pobjedničko pleme biti će ono koje ima više članovakoje točno obavi zadatak nakon isteka vremena. Ukoliko je jednak broj, onda se gleda ukupno vrijeme koje je bilo potrebno da pleme ostvari taj rezultat. Igra je tako počela.

Za Meshu igraju Schoko, Rainbow, Fobos i Kristina.
Za Hetep igraju Poison, John, Majstor i Yaro.

U prvih sat vremena, čekala se reakcija plemena žele li iskoristiti opciju otkrivanja nečijeg linka, ukoliko je ta osoba offline.
Schoko se iz Meshe u zadnji čas prije isteka roka javila:
SCHOKO: Treba mi Krisinin link
JEFF: [LINK NA SLIKU] Kristinina boja je zelena. ovime gubite 1 sat. više ne možete tražiti tuđe linkove jer je prošlo 16:00.

U Hetepu se nitko nije javio da treba link od svojih članova. Valjda znaju što rade.

U Hetepu su se postavljala pitanja:
MAJSTOR: jeff, ok, ovi prekriženi mojom bojom NISU moji gradovi... a kako da skontam koji jesu, po čemu?
JEFF: tako je - prekriženi nisu. ostale tražiš kod drugih ljudi iz tvog plemena (moraš znati i što su oni dobili) po 3 prekrižiš na 4 poruke i ostane ih 4.
MAJSTOR: a šta ako moji ljudi NISU ONLINE??
JEFF: ovo je plemensko natjecanje, pa se i očekuje suradnja. ako nisu online, onda se vrati za sat, dva (smisli strategiju). nekako im javi, svejedno.
POISON: kak je meni ovo smotano,ali sredit cemo,sredit cemo...
JEFF: inače, svo četvero ste trenutno online, pa ne biste trebali imati problema.

Tako je istaknuta prva prepreka koju svako pleme mora preći- mora imati sva 4 člana online što prije, inače gube vrijeme bezveze. Također, istaknuta je prednost Hetepa kome su svi članovi bili online, dok se u Meshi već potrošilo sat vremena kazne na otkrivanje linka od Kristine. Tako je Hetep, još jednom, bio u prednosti u prvom dijelu natjecanja.

Kasnije su se javile Poison i Schoko, svaka ispričavši ukratko situaciju u svome plemenu:
POISON: pa ovako,nasli smo svoje gradove,najveci problem je naci kartu i izracunati udaljenost,nikako da netu nadjemo nesto...
SCHOKO: stanje je pomalo trulo jer nikoga bas nema.. ja sam cekala da se netko pojavi pa da razmijenimo linkove no.. valjda ce se ljudi malo trgnuti..

Ostatak natjecanja se sveo na plemensko traženje za udaljenostima gradova. Mesha se u jednom trenutku i cijela okupila, no pitanje je hoće li im to biti dovoljno za pobjedu. Kasnije su igrači bili slabi s komentarima. Pitanje da li zato što svi rade na natjecanju ili nikoga uopće nema. Do samog kraja natjecanja, Yaro jedini nije poslao svoj odgovor uopće, dok su svi ostali odgovorili. Ukoliko je svima točno, to znači da će Hetep još jednom na Vijeće.

Navečer su stigli rezultati natjecanja:
7 ljudi je obavilo zadatak (uspješno ili neuspješno).
1 osoba se služila izvorom kako je natjecanje bilo zamišljeno.
6 ljudi računalo je od oka po karti.
Rezultat je 3:3 po prvom kriteriju (broj ljudi s točnim odgovorima),
dok je po drugom kriteriju Hetep prvi postigao svoja 3 boda.
(Mesha u 21:31; Hetep u 18:25).


Tako se napokon brzina isplatila Hetepu, te su s 3 sata prednosti napokon pobjedili svoje protivnike, koji još niti jednom nisu bili na Vijeću. Plemena nisu nikad „službeno“ saznala tko je ostvario kakav rezultat (osim osobnih rezultata). Znači, Yaro nije poslao svoj odgovor za Hetep, dok Fobos iako je bila dovoljno blizu točnom rješenju i poslala ga, ipak je zaboravila poslati i izvor odakle je izračunala udaljenost. To se, prema pravilima, nije uvažilo kao točan odgovor, te je zbog toga Mesha izgubila.

Uz objavu rezultata, također je voditelj objavio svoje rješenje kako se na najlakši način moglo doći do rješenja u svega 10 minuta, dok su plemena potrošila sate na računanje udaljenosti između gradova crtajući po raznim kartama Egipta. Samo je u google trebalo upisati pojmove poput „distances“, „egypt“, „chart“ ili imena nekih od gradova (Cairo, Alexandria). Google je izbacio među prvima tražene tablice koje sadrže sve udaljenosti potrebne za ovo natjecanje.

Obzirom da su stolovi ovog puta okrenuti, pogledajmo reakcije iz plemena:
FOBOS: Ha dobro... Moramo i mi jednom, ne?!?
EVE: žal mi je kaj smo zgubili... al te molim Jeff da inače te zadatke malo jednostavnije pojasniš...
RAINBOW: ha ok, da i mi vidimo napokon kako vijeće funkcionira!
KRISTINA: MENI JE ZADATAK BIO BAŠ ZAKON.. ZANIMLJIVO
KRISTINA: JOJ IDEMO NA VIJECE AL JA SAM HAPPY ! BOLJE MI IDE KAD SAMA RJEŠAVAM HAHAHA.

Kristina je bila posebno vesela jer je ona bila jedina igračica koja je riješila zadatak na predviđeni način i uz rješenje priložila link na tablicu s unaprijed izračunatim udaljenostima.

Pogledajmo još situaciju u Hetepu:
MAJSTOR: ajde, bilo je i vrijeme....
POISON: fala bogu....
JOHN: Ma konačno će i ovo pleme mirno spavati! Sve je dobro prošlo! Laku noć ljudi i lijepo spavajte! Sutra je novi dan! Počinjemo ispočetka sa novim pitanjima!
SILICANA: maknula sam se i odmah vas je krenulo. nisam imala vremena. općenito sam slabo online nedjeljom jer mi je doma komp u banani dakle, čestitam


ISPOVIJED #04
Ispovijedi su otvorene s malo formalnosti i klišeja:
PITANJE: Koliko ti je bitno da pobjediš u Opstanku?
EVE: pa bitno mi je... jako! želim sebi dokazat da sam sposobna za nešto takvo
MAJSTOR: uuu...to mi je prvo na listi prioriteta:D ono...igram, zajebavam se, vidit ćemo...
SILICANA: ma, nije mi bitno da pobjedim. meni je ovo više zabavno, nego bitno. istina, malo sam se zaigrala. iskreno, ni ne vjerujem da će pobjediti netko iz hetepa
FOBOS: Zapravo nimalo!
RAINBOW: moram priznati da nije previše. mislim da je najveca nagrada ta satisfakcija
JOHN: pa, malo mi je bitno, jedan prijatelj ima vezu s more comic, pa imam priliku nabaviti sve nastavke stripova Preachera i Evil dead serijala koji baš i nisu tako jeftini kod nas, majku im.
SCHOKO: bitno mi je, dosta jako

PITANJE: Postoji li mogućnost da netko nakon "ujedinjenja" pređe na drugu stranu?
RAINBOW: mislim da smo dosta jaki kao pleme. pretpostavljam da cemo se nekako držati zajedno u natjecanjima preko msn-a jer smo vec naviknuli na taj sistem. što se tice prelaska na drugu stranu, nije iskljuceno da bi se to spontano moglo dogoditi s bilo kim jer je nekako normalno povezivati se s ljudima koji sudjeluju u natjecanjima i koji ne bježe od komunikacije

PITANJE: Samo vas je 5 u plemenu, pa bi odnosi trebali biti očiti. Izdvoji tko je s kim u savezu.
MAJSTOR: ne bih znao, još se svi držimo zajedno kolko se to može pretpostaviti
SILICANA: ne znam dal' sam ivy uvjerila da je majstor protiv nje, ali je počela sumnjati, vidjet ću sve kad slijedeći put bude nekoga trebalo izbaciti
POISON: u ovom nasem plemenu postoji toliko saveza da ja ni sama iskreno ne znam tko je s kim tu... Rekla bi za sebe da sam u savezu sa majstorom ,jer se dogovaramo oko glasovanja,a opet s druge strane silicana mi tvrdi da su konstantin i majstor u savezu protiv nas ostalih... Te da je jedan od njih dvojice sigurno glasao za mene... nagovara me da glasam za konstantina na sljedecem vijecu..


Dodirnula se i tema natjecanja:
PITANJE: Zašto nitko nije izdvojio 4 osobe? Nitko nije htio donjeti odluku?
SILICANA: 4 osobe nisu izdvojene za natjecanje zato jer ovi su kao muhe bez glave, odnosno nitko nije u stanju preuzeti neku dužnost ili dati konstruktivan prijedlog
EVE: a valjda.... ja sam se osobno malo prepala zadatka jer nisam previše skužila kaj se traži, al sam ga ionako vidjela tek kad su već sudionici bili odabrani....
MAJSTOR: nismo znali tko će biti online sa sigurnošću
POISON: e to stvarno ne znam..zeljela sam napisati 4 osobe,ali nisam znala koje.a i nisam se zeljela toliko nametnuti,mislim da sam se dovoljno nametnula tokom igre...
KRISTINA: ma daj, trebali smo izdvojit nekog? Nisam znala za to. Da sam to vidla izdvojila bi
RAINBOW: nisam uopce znala u koliko sati pocinje natjecanje i kad sam u 14 došla na forum, blago sam se iznenadila kad sam vidjela svoje ime na popisu onih koji sudjeluju. moram priznati da mi to baš i nije bilo drago i da sam se zapitala tko je sastavio popis. sad sam saznala
SCHOKO: neznam, valjda, mislim da smo se malo uobrazili pa nitko niti nije došao na vrijeme

PITANJE: Je li Mesha preopuštena? Je li Hetep dobio motivaciju nakon tih poraza?
EVE: nismo sad mi odjednom oslabljeni...al nemožemo mi sad sve dobit... ovaj su put jednostavno bili bolji
MAJSTOR: postalo ih je previše i ne mogu se tako lako organizirati kao mi
FOBOS: Pa već nam je malo žao Hetepa... Ma šalim se... Ne znam kaj nam je...
RAINBOW: vjerojatno je oboje tocno. osim toga, vremenski se tako poklopilo da smo schoko i ja imale neke obveze.
SCHOKO: mislim da oni igraju cijelo vrijeme isto, a mi variramo

PITANJE: Svako pleme je postiglo rezultat 34. znate li koja je osoba kod vas izgubila bod? hoce li ta osoba odgovarati za to?
EVE: ne znam....
MAJSTOR: pojam nemam, vjerojatno netko nije poslao izvor. ne, zašto bi
FOBOS: Ja sam ta! Pa ne znam kak bih mogla odgovarat... nadam se da neću bit izbačena...
KRISTINA: znam.... ali i da znam nebi ju izbacila samo zato što je napravila gresku
RAINBOW: ne znam tko je. za kristinu cak ne znam ni da li je poslala pa pretpostavljam da je ona. ili tena.
SCHOKO: mislim da je tena, ali to nije tak bitno, barem sad kad imamo neaktivnih članova


Kakva bi to bila Ispovijed, bez da smo pitali i Hetepovce nešto vezano za Vijeće?
PITANJE: Što misliš, da je Hetep danas ponovno glasovao, tko bi ispao iz igre?
MAJSTOR: ne zelim pretpostavljati...
SILICANA: da sada glasamo, ispao bi john jer sam se dogovorila s ivy da slijedeći put glasamo za njega, a yaro bi isto to napravio
JOHN: Pa, vjerojatno silicana ili poison iyy, ipak je više muških.

PITANJE: Dva puta za redom si glasovao protiv Silicane, da bi zadnji put glasovao protiv druge osobe. Što se dogodilo?
MAJSTOR: reko sam sam sebi, ajd idem bit fer pa izbacit ovu. Ali neće ni ova dugo:D
JOHN: Zato jer mi je silicana poslala poruku da je ona pomogla naći link, pa probaj ti glasovati nakon te poruke. Evo, jedna članica koja je dobila najviše glasove me pitala zašto sam glasovao za nju, a nisam znao naći pravi odgovor.

PITANJE: Primila si 1 glas na zadnjem vijecu. Znaš li tko je glasovao protiv tebe?
POISON: da znam za taj glas,previse se ne uzbudjujem oko toga,sve nas je manje pa sam i ocekivala da ce netko glasati za mene... Ne znam tko je glasao za mene,ali pretpostavljam da je yaro ili konstantin

PITANJE: Brine li te taj glas? Naslućuješ li da si ti sljedeca ako dodete na vijeće?
POISON: ne brine me glas,mozda mrvicu,ali to je zanemarivo... ako cu biti sljedeca,bit cu. pleme je to koje odlucuje.


Par individualnih pitanja za kraj:
PITANJE: Vidi se da ti je dosta stalo do moralnosti. Misliš li da s moralom možeš dogurati do pobjede u ovakvoj igri?
RAINBOW: sigurna sam da je to moguce. mislim da nije potrebno drugima podmetati klipove; to su izmislili ljudi kojima je trebalo opravdanje za njihovu zlobu i pohlepu. ako se nešto ne može pošteno, hvala, ali ne treba uopce.

PITANJE: Spominjala si prijateljstva prije ove igre. Je li to prednost ili meta na leđima prijatelja?
SCHOKO: to je dvosjekli mač:prijateljstva su ta koja ,između ostalog, čine igru tako zanimljivom, ali i otežavaju je, jer izbacivanja čine težim

PITANJE: Kakva je situacija kod tebe?
SILICANA: majstor je uvjeren da će dalje otići on, john i ivy i da je njih 3 dovoljno da se održe. ako se uspijem riješiti johna (a moram njega jer ivy ne želi glasati za majstora), majstoru neće biti druge nego biti si dobar s yarom i samnom. pomalo mi je i žao kaj smo dobili ovaj zadatak jer sam nestrpljiva da vidim daljnji razvoj situacije, tj. dal' mi ivy vjeruje ili ne. sad više nema neaktivnih članova i sve postaje stvar strategije. a ja moram posebno paziti budući već imam 4 glasa i u slučaju bilo kakvog izjednačenja, ja letim van. A i brijem da ako me prokuže da bih taj tren letila van.



Pogledajmo tko se ističe kao vođa u Meshi, a tko u Hetepu:
PITANJE: Izdvoji osobu iz tvog plemena koja je najviše pokazala karakteristike vođe.
EVE: ne znam, Rainbow?
FOBOS: Shocko bon
KRISTINA: schoko
RAINBOW: schoko - izuzetno je motivirana, uspješna je u zadacima, ima strategiju u natjecanjima, snalažljiva je i to joj donosi autoritet
SCHOKO: pa, nažalost, ja


MAJSTOR: haha...poison ivy?
SILICANA: ukoliko je potrebno izdvojiti vođu - glasala bih za majstora, samo da mu ulijem lažnu sigurnost. da se čovjek malo opusti
POISON: konstantin,on ima taj neki autoritet,barem ga ja tako shvacam. U ovom plemenu definitivno nismo svi jednaki...
JOHN: Hm, majstor os

Tako je u Meshi izdvojena Schoko, dok je u Hetepu iz nekih neobičnih razloga tu titulu odnio Majstor.

VIJEĆE #04
Ovog je puta došla Mesha u posjet Vijeću, da i oni vide kako to funkcionira. Znaju i sami da imaju dosta neaktivnih ljudi u plemenu, no do sada nije bilo potrebe rješavati se takvih. Adrian je bio već na pola odustao, Zlo se nije javljala danima, a tko je Vanus malo tko zna.

Pogledajmo koja su tri auto-glasa pristigla:
ADRIAN auto-glas
VANUS auto-glas
ZLO auto-glas

Očito je odluka na ostatku plemena, da odluče koji će od ovih neaktivaca napustiti njihovo pleme. Pogledajmo glasove:
Prvi glas prima: Vanus
Drugi glas prima: Vanus
Treći glas prima: Vanus
Četvrti glas prima: Vanus
Peti glas prima: Vanus

Pet glasova je dovoljno za odluku. Ostalih 3 ostat će nepročitano. Vanus je tako, jednoglasno od strane aktivne Meshe izbačen iz igre.

Kristina je dala kratki komentar na tu „tešku“ odluku:
KRISTINA: pa fala bogu da smo ga izbacili više. možda je i zaboravio da se prijavio. hahaha

- 22:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #