survivoronline

nedjelja, 02.09.2007.

Treća epizoda

Sada su u tijeku prijave za Online Survivor 2. Klik za prijavu!
U ovom postu slijedi priča iz prošlogodišnjeg Online Survivora.


UVOD (sažetak prethodne epizode)
U Hetepu su shvatili da su napravili grešku izbacivši Maju. Silicana je tako pokrenula raspravu da se izdvoje aktivni od neaktivnih članova. Također je bila iznenađena zbog 2 glasa koja je primila na Vijeću, no nije znala tko joj je dao te glasove.
U drugo natjecanje su oba plemena ušla bez svih igrača. Za Hetep su igrali John i Poison, a za Meshu Rainbow i Schoko. Iako su cure iz Meshe bile puno aktivnije, nisu shvatile jedno pravilo koje kaže da se bodovi mogu i gubiti na natjecanju. Tako je nakon 2.5 sata igre Hetep bio u vodstvu. Tada se dogodio ključni trenutak, kada je Schoko shvatila gdje su griješile, otvorila posebnu temu za dogovaranje i odvela svoje pleme u pobjedu. Rezultat se preokrenuo u zadnji čas i time je Hetep bio poslan na novo Vijeće.
Ispovijedi su otkrile prve saveze u igri, dok se već i spominjala individualna faza igre. Na Vijeću su Majstor i John po drugi put dali svoje glasove za Silicanu, pozivajući se na njenu neaktivnost. No, Yaro i Silicana su ponovili strategiju sa prethodnog Vijeća i zajedno dali glas neaktivnoj Marti, koja je primila i odlučujući treći glas- autoglas. Time je na identičan način kao i Maja, Marta postala druga osoba izbačena iz igre.

RAZGOVORI
S dvije pobjede za redom, u Meshi je sve djelovalo da ide savršeno. Uskoro je to promijenio Adrian, koji se javio voditelju prvi put nakon dugo vremena:

ADRIAN: Sorry ali ja bi odustao od daljnjeg natjecanja jer sam fakat prenatrpan obvezama, i starim i nekim novim koje su došle neočekivano...fakat mi je žao. Nije u redu da se drugi iz mog plemena trude i pokušavaju riješiti zadatke a ja ništa a svejedno ''prolazim''... Ako nemaš protiv, ostao bi na forumu da kad stignem, pratim natjecanje...

Obzirom da je Adrian pokazao želju da ostane na forumu, a po pravilima, izbačene osobe više nemaju pristup igri, onda je dogovoreno da će Adrian ostati u Survivoru kao normalan član. A na njegovom plemenu ostaje odluka hoće li ga izbaciti ili ne. Bilo kako bilo, ipak je ovo bio negativan događaj za Meshu jer imaju osobu u plemenu koja ne sudjeluje u igri i na taj način imaju manji broj aktivnih igrača koji se mogu boriti na natjecanjima.

S druge strane, kako se Adrian odlučio povući u Meshi, tako se vratila jedna osoba u Hetep. Iako upravo izbačena, Marta se javila i objasnila zašto nije bila aktivna:
MARTA: ...steta, iako sam to ocekivala...uzrok :problemi s netom koje nisam stigla popraviti na vrijeme zbog blesavih obaveza (politickih, bljak) i faxa oni lijepi ispitni rokovi u 9. mjesecu... nadam se da vi uzivate, stvarno mi je zao...mislila sam da cu naci vremena na pocetku igre ali evo splet okolnosti...


U Ispovijedi su svi natjecatelji dobili jedno jednostavno pitanje:
Da se možeš preseliti u drugo pleme, bi li pristaola?
Svi će odgovarati najnormalnije na to pitanje, kao i na svaka druga. No ono što ne znaju jest da ukoliko se nađe iz svakog plemena barem po jedna osoba koja želi selidbu, da će se onda taj premještaj i ostvariti. Pogledajmo kako su ljudi iz Hetepa odgovarali na postavljeno pitanje:
JOHN: Ne bi.
POISON: da mi je to pitanje bilo postavljeno prije par dana,rekla bi da..ali sad se nas nekolicina zblizila i postali su mi jako dragi ljudi... nadam se da stavrno jesu takvi... i bilo bi mi zao kad bi sad otisla u drugo pleme ,bez njih...
MAJSTOR: hm...ne. trenutno.
SILICANA: bi, jer su ovi moji nesposobni

Dakle, Silicana je na taj način nesvjesno prihvatila zamjenu. No, zamjena će se ostvariti samo ukoliko postoji i osoba u Meshi koja također želi zamjenu...

No, obzirom kako su Meshi do tog trenutka stvari glatko tekle, nitko se od članova Meshe nije zaželio zamjene, stoga je zamjena prestala biti opcija. Igra se dalje nastavila u istom sastavu plemena. Silicana tako ostaje u plemenu u kojem ne želi biti.

POŠTA #03
Više ništa na svome mjestu nije,
Prednost će dobiti pleme koje mjesta posloži prije.
Samo će jedan imati najbolji rezultat,
Dok će za nekog iz gubitničkog plemena igra stat.


NATJECANJE #03
Treće natjecanje bilo je podjeljeno na 2 dijela. U prvom dijelu su plemena dobila niz slova:
shekf epowg clism mnaqw calms kawic guima
Te raspored slova jedne internet stranice:
http://xxx.xxxxxxxxxxxxxxx.xxx/xxxxx/xxxx_xxxxx/
Trebali su ispravno posložiti zadana slova i dobiti ispravan link. Također su plemena dobila trag da će u drugom dijelu morati postići što bolji rezultat. U drugom dijelu natjecanja moraju uzeti snapshot svojih najboljih rezultata i poslati kao privatnu poruku voditelju. S istekom vremena bit će proglašeni pobjednici. Također, dodan je vremenski rok do kojeg natjecatelji sami pokušavaju otkriti link. A s istekom tog roka, svi će saznati o kojem je linku riječ. Ovako se barem daje neka šansa za sudjelovanjem ukoliko pleme ne otkrije link, ali su u prednosti oni koji prvi otkriju link jer imaju više vremena za postizanje što boljeg rezultata.

Tako se jednostavno moglo pogoditi da se u linku nalaze standardni „www“ i „com“, pa metodom eliminacije i googlanjem u potrazi za igrama otkriti o kojoj je stranici riječ (quickflashgames). Iako možda na prvi pogled djeluje jednostavan zadatak, nije svima pošlo od ruke s odgonetavanjem ispravnog linka.
Također, u natjecanje se vratio tajni imunitet, kojeg će dobiti osoba s najboljim rezultatom iz gubitničkog plemena.

Meshi nije išlo najbolje s otkrivanjem linka. Iako su sve pokušale, do isteka roka nisu otkrile o kojoj je stranici riječ. Cijeli dan su morale propustiti sudjelovati u drugom dijelu natjecanja:
KRISTINA: ajme ja sam ovo probala.... grrrrr...... sve moguce kombinacije . ali nisam uspjela.. dajte ljudi di ste..... ?????????
RAINBOW: ovo mi je uvjerljivo najgluplji zadatak
SCHOKO: ne sve sam pokušavala ali nisam uspjela
EVE: mi smo u školi nešt isprobavale, al ništa
SCHOKO: samo me strah da drugo pleme nije otkrilo
RAINBOW: mislim da jesu!
EVE: i ja mislim. al ih još uvijek možemo pobijedit
RAINBOW: sumnjam


U Hetepu su stvari tekle puno bolje, gdje se Silicana prihvatila posla i otkrila link nakon 90 minuta od početka igre:
SILICANA: alo, ima koga ili se samo ja bavim anagramima isl?
SILICANA: ekipa, evo vam link! anagramiranjem sam ga našla
POISON: daklem,ako neko nije skuzio link,silicana i ja smo ga skuzile,pa da se ne mucimo s tim ,mi vam ga posaljemo,javite se... e i da... ja idem preko 2 tisuce.. (kad vidite shvatit cete)...
SILICANA: http://www.quickflashgames.com/games/milk_panic/
YARO: meni bas i neide al cu se jos potrudit...zasad je 3000

Time je Hetep bio kojih 12 sati u prednosti pred Meshom. Hetep je cijeli prvi dan natjecanja mogao raditi što bolji rezultat, dok se Mesha još uvijek borila s otkrivanjem linka.

Komentari su se nastavili u Hetepu:
SILICANA: na ovakvoj igrici nikada ne budem osvojila tajni imunitet, a netko je silom odlučio izbaciti me
YARO: grr men to nikak neide....najbolji m ije score 3000....
JOHN: meni je najviše 2500.
MAJSTOR: ja sam došao do 4125. kvaka je u tome da treba skoro pa na početku izgubit jedan život. onda se automatski ima jedna manje za puniti. ma ić će to još gore, mora.


S istekom prvog roka, Mesha je napokon saznala ispravan link i odmah se bacila na posao. Hetep je ipak već skoro cijeli dan radio na što boljem rezultatu:
RAINBOW: pazi ovo: treba musti krave! mislim stvarno... ovaj put je nadmašio samog sebe
RAINBOW: ne planiram se time baviti jer mi je preglupo
EVE: da, fakat je morbidno
SCHOKO: kako bismo mi to trebali otkriri?
RAINBOW: i ja se pitam!
EVE: ak su oni to skužili svaka im čast
RAINBOW: mislim da mu se moja sljedeća ispovijed neće nimalo svidjeti
EVE: kaj, shocko, idemo mi onda to pogledat?
SCHOKO: ok idem vidjet što je to


Nakon što je Rainbow otišla, Schoko i Eve su se prihvatile posla i pogledale o kakvoj je igri riječ:
SCHOKO: koja igra!
EVE: milk panic! pogodila sam ovo games
SCHOKO: da stvarno je bez veze taj 1.dio zadatka!
EVE: jebate, mogu to igrat još dve godine i svaki put bit sve bolja!
EVE: e, da mi je upoznat tog jeffa, pa da vidim koji debil da ovakvu igricu za soma kuna!
EVE: btw. volimo te Jeff hehe
SCHOKO: meni je igrica fora ali rezultat za postić je stvarno prevelik!!!!!
EVE: teško je ovo!!! skupila sam max 430 bodova
SCHOKO: ja oko 500
EVE; bila sam jednom do 700 i nešto
SCHOKO: ja sam došla do 2000
EVE: muuu...izludit če me te krave... muuuu.... sanjat ću ih....muuuu
EVE: ni teni nejde loše.... ona je već prek dve tisuće
SCHOKO: Odlično!Bilo bi super da neko dođe do 5 da smo mirni
EVE: Tena je sad 2675 napravila. rođena farmerica hehe
EVE: moja tipkovnica je jako tanka i kak brzo stišćem... već me grčevi hvataju
EVE: ak ne uspijem uposlit ću onu ciganku od svoje sestre da cijelo popodne sutra tipka
SCHOKO: ako su ovi iz hetepa davno otkrili link sigurno su već jako dobri tako da...
EVE: si budna?
SCHOKO: Umorila sam se od igranja; max mi je oko 3500
EVE: e, meni isto tak negdje- 3430
SCHOKO: kristini je 3900

Tako su cure iz Meshe radile do kasno u noć, da naprave što bolji rezultat. Najveći problem u ovoj igri je što se ne zna rezultat protivničkog plemena, pa se uvijek javlja želja za podizanjem rezultata. U tom je trenutku rekord iz Meshe držala kristina s 3900.

Pogledajmo kako su redom pristizali rezultati koji su se brojali tijekom cijele igre:
Silicana 1700 (HETEP)
Fobos 2395 (MESHA)
John 2500 (HETEP)
Fobos 3560 (MESHA)
Poison 4215 (HETEP)
Eve 4350 (MESHA)
Majstor 4555 (HETEP)
Schoko 4555 (MESHA)
Kristina 4910 (MESHA)
Schoko 4955 (MESHA)
John 5050 (HETEP)

Tako je 2 sata prije isteka vremena John doveo Hetep u vodstvo, nadmašivši Schokin najbolji rezultat za 95 bodova. Rezultati su pred kraj natjecanja prestali stizati. Je li napokon Hetep uspio pobijediti?

-Nije. Pred sam kraj natjecanja, Schoko je još jednom spasila svoje pleme i poslala nevjerojatni rezultat u zadnji čas:
Schoko 5065 (MESHA)

Tako je za samo 15 bodova Mesha pobijedila Hetep. Iako Hetepu pobjeda nikad nije bila bliža, rezultat je isti kao i svaki put do sad- moraju izbaciti još jednog svog člana iz igre. Naravno da im to nije lako palo:
YARO: pa jebem ti CevaP!!!
MAJSTOR: nevjerojatno...prosto, nevjerojatno... ko da su znali dokle treba ići....
SILICANA: malo je to debilno. ispada da uopće nije bilo bitno pronaći link
mislim da smo zaslužili neku privilegiju budući smo našli link.
POISON: opet izgubili.... ali mi ne gubim nadu....

Pitanje je koliko poraza mora doživjeti Hetep da izgubi svaki tračak nade. Optimizam se sada pojavljivao u tragovima.
Kao i u Hetepu, tako i u Meshi, reakcije nakon natjecanja postaju već predvidljive:
EVE: OPET!!! YUPI!!!!
FOBOS: THE WINNER TAKES IT ALL!!!!!!!!!!!!! JAO KAK SAM HEPI!
KRISTINA: ja sam misla da ce mo rezultat bit najveci. šmrc. hehe


ISPOVIJED #03
Pitanja u trećoj ispovijedi počela su se ticati nešto udaljenijih faza u igri, s naglaskom na Ujedinjenju:
PITANJE: Misliš li da je realno da netko iz tvog plemena na kraju pobjedi?
JOHN: Pa u ovom slučaju nije, prevelika je slučajnost… To može upaliti samo u filmu Magnolija.
POISON: naravno da je realno,jer se stvarno trudimo i pobjeda nam za dlaku izmakne..

PITANJE: Kada najaktivniji članovi prestaju biti pomoć i postaju prijetnja?
EVE: kaj?
SCHOKO: U TRENUTKU KADA SE POČNU STVARATI SAVEZI, AKTIVNI ĆE SE ZBRINUTI ZA SEBE, A NEAKTIVNI NEĆE ZNATI ŠTO SE DOGAĐA I BITI ĆE IZBAČENI.
FOBOS: Još u nijednom... Poslije kod ujedinjenja će postat...
RAINBOW: prijetnja su kada osvoje imunitet, ali mislim da je to stvarno pošteno i zasluženo, tako da ih ne planiram doživljavati kao prijetnju i kao nekoga koga se treba riješiti.

PITANJE: Što misliš, kolikog će utjecaja imati tajni imunitet kroz cijelu igru?
EVE: pa velikog, jer što god si duže u igri, veće su ti šanse za pobjedu
KRISTINA: iskreno nekužim najbolje to s tim tajnim imunitetom

PITANJE: Nije li tvoja snaga na natjecanjima postala preočita? Misliš li da će te to na kraju možda koštati konačne pozicije (razlika između 1. i npr. 4. mjesta)?
SCHOKO: MOŽDA, ALI SADA DOK SE JOŠ NISMO UJEDINILI U JEDNO PLEME UPRAVO ZBOG MOJE SNAGE MISLIM DA MI JE MJESTO U PLEMENU OSIGURANO. A I OSIM TOGA, MOŽDA SE VIŠE I NEĆU TOLIKO ISTICATI.


Tema prethodnog natjecanja nije se mogla izbjegnuti:
PITANJE: Prokomentiraj rezultat (5065-5050). Jesu li se u ovom natjecanju napokon vidjele najbolje izvedbe obaju plemena?
SCHOKO: BILO JE UZBUDLJIVO I SRETNA SAM ŠTO SAM IH ZA DLAKU POBIJEDILA, NO IGRA JE SAMA PO SEBI IPAK BILA VISE INDIVIDUALNA NEGO PLEMENSKA.
POISON: ne znam, jer nekom stvarno ne lezi igranje tih igrica,meni lezi...a rezultat,kad mi je domagoj ajvio sms porukom, nisam mogla vjerovati da smo opet izgubili.
MAJSTOR: ako nam je ovo najbolja izvedba, onda smo loši. ovo je iskorak pojedinca, a ne plemena.
RAINBOW: da, izvedbe u mužnji krava.

PITANJE: Komentiraj to da je Hetep otkrio link, dok je Mesha cekala istek roka.
RAINBOW: vjerojatno nije oubičajeno da pobjednik to kaže, mislim da nam je ova pobjeda došla nezasluženo. po meni nam je trebalo od najboljeg rezultata oduzeti npr 500 bodova jer nismo sami otkrili link.
FOBOS: Nisam znala da je Hetep otkrio link... Svaka im čast! To je fakat bilo teško.
KRISTINA: ajde nek im je barem nešto uspjelo do sad.
PITANJE: Mesha tvrdi da je otkrivanje linka bilo preteško. Slažeš li se s tim?
SILICANA: ma kakvi, imala sam link začas. znala sam da je jedan dio www, jedan com (nije moglo biti ni net ni org) upisala sam u google game i quick i tražila link sa 15 slova, bez r, b i y. kad sam ga našla, vidjela sam koja mi slova ostaju i eto milk panica


Poison i Silicana su imale zanimljivu situaciju u svome odnosu, pa su im postavljana dodatna pitanja. Silicana je tako imala svoje planove i odlučila glasovati protiv Poison, kao dio njezinog plana:
PITANJE: Prokomentiraj svoju izjavu da te se netko očito pokušava riješiti. Misliš li da je to zbilja smišljeno ili da je čista slučajnost?
SILICANA: da ti skratim muke. poison je u savezu s majstorm. bar je tako mislila dok joj nisam objasnila neke stvari, tj. da su majstor i john u savezu, a to sam skužila po Vijećima. i sad ona jadna sumnja. nije sigurna... neka nije... tak je lakše manipulirati ljudima - što uopće nije bila moja prvotna namjera, ali me raspizdilo što me pokušavaju izbaciti oni koji riječ samnom nisu progovorili. ja sam u dogovoru s yarom. odnosno, pazimo jedno na drugo prije svega. i to smo u dogovoru od ovog petka. on se boji za sebe jer je najmlađi. oboje imamo odvezane ruke za reći bilo kaj kaje potrebno da bi opstali

PITANJE: Koji su ti planovi dalje u igri?
SILICANA: plan mi je riješiti se majstora. imam osjećaj da je najzločestiji. Danas nisam mogla odlučiti dal bih glasala za johna ili poison. ali da sam glasala za johna, svi bi znali da sam ja, a ovako nitko pojma nema. plan mi je uvjeriti ju da je to ili majstor ili john glasao protiv nje.


S druge strane, Poison nije ni slutila da će primiti glas na današnjem Vijeću, pa je normalno komentirala svoj novonastali dobar odnos sa Silicanom:
PITANJE: Izdvoji neku zanimljivost sa MSNaICQa.
POISON: preko icq-q sam za vrijeme natjecanja pricala s silicanom, pomagale smo si,govorile koliko je koja ostarila bodova.sad sam uspostavila kontakt i s njom...no jos uvijek se cujem sa domagojem,sad vec i preko mobitela.
Silicanu jako muci tko stalno glasuje za nju,jer je aktivna..ali ne znam dobila sam dojam da ju neki decki bas ne preferiraju,mozda zbog toga jer nije ostvarila neki kontakt s njima.dogovaramo se oko izbacivanja domagoj i ja,pa i silican od sada,ali sigurna sam da kod sljedeceg vijeca,domagoj bude htio nju izbaciti..meni ce biti onda stavrno tesko,no vidjet cemo jos sto ce se sve do onda dogoditi...silicana me molila da zamolim domagoja da ne glasa za nju... ali zašto sama ne prica s njim i ne objasni mu da je aktivna...

PITANJE: Kakva je tvoja strateška pozicija u plemenu?
POISON: pa sad ovisi tko je sve u kakvim dogovorima,naime dosta sam skepticna i prema tom mom savezu s domagojem,jer opet mislim si da je on u dogovoru s konstantinom bez obzira na mene,naime zivot me naucio tome da ne mogu odma vjerovati ljudima,treba postepeno steci prijateljstvo... njih dvojica su mozda u dogovoru da izbace nas cure,ne znam...


VIJEĆE #03
Kako je već postala tradicija, tako su se Hetepovci još jednom okupili na Vijeću da izbace još jednu osobu iz plemena. Već im ponestaje neaktivnih članova, pa ćemo uskoro morat počet slušat nove razloge za izbacivanje ljudi.

Pogledajmo neke od razloga s ovog Vijeća:
JOHN: (daje glas Yaru) Jer nije toliko aktivan kao ostali.
MAJSTOR: (daje glas za Cersei) Cersei. ionako leti sada van.
SILICANA: (glas protiv Poison) nemam niš protiv poison. samo male manipulacije koje su očito dobre. Izabrala sam nju jer je rekla da smo ona i ja našle link, koji sam ja našla, pa ga poslala i njoj. Ne volim kad si netko pripisuje tuđe zasluge.

John i Majstor su tako po prvi puta pošli svatko svojim putem, dok Silicana, koja je primila glasove od obojice na prethodnim Vijećima, sada daje glas za Poison. Što će rezultirati ovako raspršenim glasovanjem?

Glasovi su pristizali:
Prvi glas prima: Cersei
Drugi glas: Yaro
Treći glas: Poison

Svatko po jedan glas. Još uvijek nedovoljno za donošenje zaključaka.
Četvrti glas: Yaro
Peti glas ide protiv: Cersei

Prije čitanja posljednjeg glasa, Yaro i Cersei imaju po 2 glasa, a Poison samo 1.
Šesti glas:
...
Prima Cersei!
Cersei je treća osoba izbačena iz igre.

KOMENTAR VODITELJA: (upućen Hetepu)
Nemam ništa posebno za komentirati. Cersei se znala neko
vrijeme pojavljivati na forumu (bila je u razgledavanju), ali se
nikad nije javljala, niti sudjelovala na bilo koji način u igri.
Iskreno, iznenađen sam što je tako dugo ostala u igri. Evo,
Hetep se ispraksirao na vijećima i sada prepoznaje neaktivce bez
problema.

- 20:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #